Модернізація мережі 28.06.2021
Шановні абоненти!
Сьогодні вночі відбувся ще один етап модернізації мережі.
Детальніше ми розкажемо про всі зміни згодом, а поки:
Щоби Ваш роутер знову зміг надати доступ до необхідних сервісів виконайте дії, котрі описані нижче.
- Дістаньте блок живлення маршрутизатору (роутеру) з розетки на пів хвилини та вставте його назад. Після того, як роутер завантажиться, він повинен отримати нові налаштування і з'явиться інтернет.
- Якщо після вищеописаної процедури інтернет не запрацював, рекомендуємо перейти до особистого кабінету за адресою my.ilan.com.ua, зліва в меню знайдіть пункт "Допомога" та перейдіть до нього. Заповніть форму заявки до технічної підтримки і Вам обов'язково допоможуть вирішити це питання.
- Також, ви можете звернутися до служби технічної підтримки за номерами телефонів: (093) 000 19 36, (095) 000 19 36, (097) 000 19 36. При цьому, у зв'язку з очікуваним підвищеним завантаженням на телефонній лінії - рекомендуємо залишати заявки та звернення за допомогою Особистого кабінету.